11 zalet pozycjonowania strony firmowej

Po co pozycjonować stronę internetową? Co mi to da? – pewnie zadajesz sobie to pytanie. Zobacz, jakie są efekty działań SEO!

Twoja strona zwiększa widoczność w wynikach wyszukiwania

Zwiększa widoczność zarówno na frazy kluczowe jak i frazy z tzw. długim ogonem. Są to bardzo często proste frazy prowadzące do Twojego biznesu, takie jak „pozycjonowanie stron internetowych olsztyn”, „pozycjonowanie stron cena” czy „seo warszawa”.

Więcej osób odwiedza Twoją witrynę

Docierasz do większej liczny ludzi. Ludzi, do których jest adresowana Twoja oferta. Jest o co walczyć i gdzie działać, bo w Polsce jest aż… 25 milionów internautów.

Twoja strona dociera do potencjalnych klientów

Docierasz do potencjalnych klientów, których można podzielić na dwie grupy: świadomych konsumentów wiedzących dokładnie czego szukają i klientów z mniejszą wiedzą, których musisz zachęcić. Świadomi klienci częściej wpisują w wyszukiwarkę frazy takie jak „pozycjonowanie stron internetowych olsztyn”, pozycjonowanie stron cena, czy „seo warszawa”, a mniej świadomi bardziej ogólne w stylu „jak wypromować swoją stronę”.

Twoja firma zwiększa zyski

To proste, zwiększenie liczby potencjalnych klientów przekłada się na wzrost zysków. Twój biznes zyskuje też możliwości rozwoju poprzez rozszerzenie oferty.

Twoja marka jest bardziej rozpoznawalna

Rozpoznawalność marki to skala, w jakiej konsument poprawnie identyfikuje usługę lub produkt. Łatwa do zidentyfikowania marka lepiej się sprzedaje, bo klient już po logo wie, że ma do czynienia z profesjonalną firmą. W początkujące biznesy trudniej jest uwierzyć. Twoja marka buduje zaufanie w internecie

Pozycjonowanie wpływa na zaufanie do marki, ponieważ klienci wierzą, że strony znajdujące się najwyżej wyników wyszukiwania są godne zaufania. Dzieje się tak dlatego, bo internauci ufają Google. Dlatego właśnie internauci chętniej klikają w oferty znajdujące się na samej górze wyników Google. Stoi za tym także taki sposób rozumowania internautów, że dobra firma dba o to, aby regularnie pozycjonować swój serwis na takie frazy jak „pozycjonowanie stron internetowych olsztyn”, „pozycjonowanie stron cena” czy „seo warszawa”, nie zaniedbując swoich obowiązków ani na krok i mając wszystko pod kontrolą. Firma przegrywająca w tym wyścigu o pierwsze miejsce czy w ogóle lekceważąca tę drogę promocji i będąca na szarym końcu, nie budzi zaufania

Twoja firma zdobywa przewagę nad konkurencją

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania kasuje konkurencję jak nic innego. Im więcej fraz kluczowych, tym więcej odwiedzin, tym większe zaufanie i klienci powoli, krok po kroku przechodzą na naszą stronę.

Twoja marka buduje wizerunek eksperta

Pozycjonowanie zwiększa liczbę odwiedzin na stronie, na której umieszczasz eksperckie artykuły, które pomagają innym ludziom i budują wizerunek eksperta.

Twoja kampania zwiększa liczbę naturalnych linków

Im więcej ludzi wie o Twojej stronie, tym chętniej dzieli się interesującymi materiałami polecając Twoją witrynę. W ten sposób tworzą się tzw. naturalne linki wspierające efekty SEO.

Docierasz tylko tam, gdzie chcesz

Taką możliwość daje tzw. targetowanie geograficzne, które umożliwia dotarcie do odbiorców regionalnych, czyli na przykład klientów poznańskich czy warszawskich – reklama będzie w takim wypadku wyświetlania w Poznaniu lub w Warszawie. Narzędzie to umożliwia zaoszczędzenie kosztów, bo na przykład po co docierać do klientów w całej Polsce, gdy mamy sklep w Ciechocinku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here